NIX
Henchman, Rare 1
NIHILST, SPIRIT
[COST 8]
[CACHE 5]
NIHILST, SPIRIT
[COST 8]
[CACHE 5]
Obrona (Df)
|
Wola (Wp)
|
Żywotność (Wd)
|
Ruch (Wk)
|
Szarża (Cg)
|
Wzrost
(Ht)
|
5
|
6
|
6
|
5
|
7
|
2
|
O O
O O O
O
ZDOLNOŚCI
Słodki Smak Porażki: Gdy wrogi model w zasięgu <aura>3 przegra pojedynek, ten
model leczy 1 obrażenie.
Słabość: Jeśli wrogi model w zasięgu <aura>3
zadaje Silne obrażenia, zamiast tego zadaje obrażenia Średnie.
Nihilizm: Ilekroć
ten model ma otrzymać Stan, może go nie przyjąć.
Bezcielesny:
Ten model ignoruje (i jest ignorowany przez inne) modele oraz teren
podczas każdego ruchu lub pchnięcia. Zredukuj wszystkie obrażenia zadane temu
modelowi z Ataku Sh i Ml o połowę.
OPCJE ATAKU
(1) Pożeranie Duszy (Ml 6<pióra> / Rst: Df
/ Rg: <pazury>1): Cel otrzymuje 2/3/4 obrażenia i Stan do końca gry: “Zaraza +1: Pod koniec Tury, zwiększ
wartość tego Stanu o 1.”
(1) Gorączka Krwotoczna (Ca 6<pióra> / TN: 10<pióra>
/ Rst: Wp / Rg: 12): Cel otrzymuje
obrażenia równe ilości wartości Zarazy.
OPCJE TAKTYCZNE
(0) Wysysanie Ducha (Ca 6<pióra> / TN: 12<pióra>): Modele bez Zdolności Nihilizm
w zasięgu <puls>4 od tego modelu muszą zdać TN 15 Wp lub otrzymują Stan do
końca gry: “Zaraza +1: Pod koniec
Tury, zwiększ wartość tego Stanu o 1.”
(0) Morowy Dół: Do końca Tury, wrogie
modele w zasięgu <aura>6 z Zarazą o wartości 4 lub wyższą nie mogą podejmować Interakcji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz