Pirates CSG

13.04.2016

Nix

NIX
Henchman, Rare 1
 NIHILST, SPIRIT
[COST 8]
[CACHE 5]

Obrona (Df)
Wola (Wp)
Żywotność (Wd)
Ruch (Wk)
Szarża (Cg)
Wzrost
(Ht)
5
6
6
5
7
2

O     O     O     O     O     O

ZDOLNOŚCI

Słodki Smak Porażki: Gdy wrogi model w zasięgu <aura>3 przegra pojedynek, ten model leczy 1 obrażenie.

Słabość: Jeśli wrogi model w zasięgu <aura>3 zadaje Silne obrażenia, zamiast tego zadaje obrażenia Średnie.

Nihilizm: Ilekroć ten model ma otrzymać Stan, może go nie przyjąć.

Bezcielesny: Ten model ignoruje (i jest ignorowany przez inne) modele oraz teren podczas każdego ruchu lub pchnięcia. Zredukuj wszystkie obrażenia zadane temu modelowi z Ataku Sh i Ml o połowę.

OPCJE ATAKU

(1) Pożeranie Duszy (Ml 6<pióra> / Rst: Df / Rg: <pazury>1): Cel otrzymuje 2/3/4 obrażenia i Stan do końca gry: “Zaraza +1: Pod koniec Tury, zwiększ wartość tego Stanu o 1.”

(1) Gorączka Krwotoczna (Ca 6<pióra> / TN: 10<pióra> / Rst: Wp / Rg: 12): Cel otrzymuje obrażenia równe ilości wartości Zarazy.


OPCJE TAKTYCZNE

(0) Wysysanie Ducha (Ca 6<pióra> / TN: 12<pióra>): Modele bez Zdolności Nihilizm w zasięgu <puls>4 od tego modelu muszą zdać TN 15 Wp lub otrzymują Stan do końca gry: “Zaraza +1: Pod koniec Tury, zwiększ wartość tego Stanu o 1.”

(0) Morowy Dół: Do końca Tury, wrogie modele w zasięgu <aura>6 z Zarazą o wartości 4 lub wyższą nie mogą podejmować Interakcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz